Klacht: Post meerdere dagen verkeerd bezorgd

Dhr Suderee op 26 oktober 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De afgelopen week heb ik post ontvangen van mijn buren en mijn buren hebben mijn post ontvangen. PostNL lijkt alleen bereikbaar via een chat die niet werkt.

Gewenste Oplossing:

Ik heb gezien dat er een nieuwe postbode loopt en dat maakt me op zich niet uit als de post goed bezorgd wordt. Nu meerdere keren is gebleken dat post verkeerd wordt bezorgd zou ik het fijn vinden als de desbetreffende postbode wordt aangesproken en de kans krijgt zich te verbeteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - uw huisnummer; - op/van welk adres is de post verkeerd geleverd? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Dhr Suderee

1 maand geleden - Ik woon op de Dedemsvaartweg 512, 2545AR Den Haag en ik ontvang regelmatig post die voor mijn buren bestemd is en andersom. Het kan een keer gebeuren maar de laatste week was het wel heel erg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 oktober 2021 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn dat de briefpost in uw straat regelmatig onterecht op verkeerde huisnummers wordt bezorgd. Jammer genoeg is dit bij u wel gebeurd. Inmiddels heb ik uw klacht doorgestuurd naar de manager van de afdeling postbezorging in uw regio zodat de verantwoordelijk medewerker aangesproken wordt. Ook laat ik monitoren of er vaker problemen zijn in dit gebied. Omdat uw melding intern wordt besproken, volgt er geen verdere terugkoppeling. Maar u mag wel verwachten dat de situatie verbetert. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Suderee