Klacht: Post is bij douane, bijhorend betalingsbewijs.

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juni 2018 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van der Waal,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een Bericht van Aankomst heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierover meer duidelijkheid wenst. Graag geef ik u een toelichting.

Omdat de waarde van de inhoud niet direct te lezen of te herleiden was op basis van de informatie op het pakket zelf, hebben wij een Bericht van Aankomst verstuurd. Wij vragen u de waarde en inhoud op te geven, zodat wij kunnen regelen dat uw pakket wordt bezorgd. Ik raad u aan het formulier op www.postnl.nlbva in te vullen, uw pakket zal gemiddeld na 2-4 werkdagen vanaf verwerking van uw informatie worden bezorgd. Indien er inklraingskosten worden berekend zal het pakket worden geleverd bij een PostNL locatie. U kunt de status volgen via onze app of via https:jouw.postnl.nl

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Kelsey_waal@hotmail.com