Geboden Oplossing:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw nieuwe reactie. Naar aanleiding van uw nieuwe reactie heb ik geprobeerd telefonisch in contact met u te komen. Deze klacht had ik graag persoonlijk met u besproken, jammer genoeg is dit niet gelukt.
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u sinds 5 oktober 2021 geen briefpost meer ontvangt, mijn welgemeende excuses hiervoor. Dit is natuurlijk een erg nare situatie en ik begrijp dat u zich hier grote zorgen over maakt. Jammer genoeg moet ik aangeven dat de verwachting is dat de poststukken niet meer aankomen. Aangezien de post zonder barcode is verzonden, kan de status niet achterhaald worden omdat er geen administratie in het distributieproces bijgehouden wordt. Daarom is het ook niet mogelijk een onderzoek naar uw zendingen op te starten omdat de ervaring heeft geleerd dat dit eigenlijk nooit resultaat oplevert en wij willen geen valse hoop geven. Wel ga ik uw klacht doorgeven aan de manager van de afdeling postbezorging gekoppeld aan uw adres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Ook wordt deze situatie besproken met de betreffende medewerkers zodat met extra aandacht naar de postbezorging uw adres gekeken wordt. U ontvangt hier geen verdere reactie op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij gepaste actie. Als wij uw zendingen toch nog vinden, zullen wij deze uiteraard bezorgen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice