Klacht: Post en pakketten worden niet bezorgd!

CaseK op 15 oktober 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 05-10-2021 heb ik geen post ontvangen. Ik heb dit op 11-10 aan de politie gemeld. De politie zei: vraag eerst maar aan je buren of dit bij hen ook het geval is, voordat je aangifte doet van diefstal, tegen Postnl. Zojuist heb ik bij mijn naaste buren navraag gedaan of zij ook geen post hebben ontvangen. En dit bleek ook bij hen het geval te zijn. Pakketten worden ook niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Wij willen ONZE post ontvangen, En wel met terugwerkende kracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Wat jammer dat uw post niet is aangekomen. Namens PostNL excuses en natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent. Inhoudelijk kon uw melding niet behandeld worden voor het maken van een registratie aangezien er nog aanvullende gegevens vereist zijn, te weten: • Van welke afzender(s) mist u post • Wanneer had u deze post verwacht • Heeft de afzender de post bij PostNL ingeleverd • Is de post in de PostNL-app getoond en zo ja, op welke datum Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht CaseK

3 jaren geleden - Hallo, ik krijg GEEN POST. En jullie moeten die bezorgen bij mij. Natuurlijk weet ik niet van wie en van wanneer de post niet bezorgd werd. Ik krijg al een week geen post van jullie zgn. podtbode/-bezorger. Doe je werk, als dienstverlenend bedrijf. stelletje K zakken. groeten, C. Kaasjager Isaac da Costalaan 365 Delft

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 oktober 2021 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw nieuwe reactie. Naar aanleiding van uw nieuwe reactie heb ik geprobeerd telefonisch in contact met u te komen. Deze klacht had ik graag persoonlijk met u besproken, jammer genoeg is dit niet gelukt.

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u sinds 5 oktober 2021 geen briefpost meer ontvangt, mijn welgemeende excuses hiervoor. Dit is natuurlijk een erg nare situatie en ik begrijp dat u zich hier grote zorgen over maakt. Jammer genoeg moet ik aangeven dat de verwachting is dat de poststukken niet meer aankomen. Aangezien de post zonder barcode is verzonden, kan de status niet achterhaald worden omdat er geen administratie in het distributieproces bijgehouden wordt. Daarom is het ook niet mogelijk een onderzoek naar uw zendingen op te starten omdat de ervaring heeft geleerd dat dit eigenlijk nooit resultaat oplevert en wij willen geen valse hoop geven. Wel ga ik uw klacht doorgeven aan de manager van de afdeling postbezorging gekoppeld aan uw adres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Ook wordt deze situatie besproken met de betreffende medewerkers zodat met extra aandacht naar de postbezorging uw adres gekeken wordt. U ontvangt hier geen verdere reactie op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij gepaste actie. Als wij uw zendingen toch nog vinden, zullen wij deze uiteraard bezorgen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door CaseK