Klacht: Post bezorging

R Boon op 07 januari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een week geleden kerstkaarten op de bus gedaan. Een week later hebben de mensen nog geen kaart ontvangen. Als je weet dat de helft ze wel hebben ontvangen .
In jet zelfde dorp.Waarom ik deze klacht stuur is dat mijn eerste kleinzoon van 8 maanden niet zijn leuke kerstkaart heeft ontvangen, terwijl we er zelf twee kerstzegels erop geplakt hebben.
Graag vernaam ik u reactie

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de twee kerstzegeles
En van de kerstkaart 3,50 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat uw kerstkaarten deels nog niet zijn aangekomen. En zo een eerste kerst voor je kleinkind is natuurlijk altijd bijzonder. Mijn oprechte excuses hiervoor dat de kaart niet is ontvangen. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Op welke datum heeft u de kaart(en) verzonden? Is de zending inmiddels ontvangen? Wat is het adres van de geadresseerde? U kunt de informatie opsturen door binnen 5 dagen op deze mail te reageren. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL Consumenten

Reactie van de melder van de klacht R Boon

1 jaar geleden - Geachte Inmiddels is de kerstkaart op 24 december ontvangen nadat deze op 17 december gepost is Ik weet niet waarom het zo traag gegaan is licht dat aan de kerstzegels ,gezien dat er met de reguliere postzegels wel snel gaat Met vriendelijke groet

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw. Wanneer u de zending op 17 december op de brievenbus heeft gedaan dan is de eerstvolgende lichting op maandag 19 december. We streven ernaar om de post, achtergelaten in onze brievenbussen, in deze periode binnen 72 uur te leveren. Dit is helaas in uw geval niet gelukt en is het twee dagen later pas ontvangen, waarvoor mijn excuses. Het kan zijn dat post gefrankeerd met een gewone postzegel is afgegeven op een locatie van PostNL en dat daarom de bezorging eerder heeft plaatsgevonden. Ik ben blij te horen dat de zending alsnog is ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL Consumenten

Alle klachten die gemeld zijn door R Boon