Klacht: Port betalen ?

Rik de Graaf op 31 juli 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kreeg ik een bericht dat ik moest betalen voor een poststuk en wel 1.92 euro ik heb geprobeerd uit te vinden van 1 wie dat gestuurd heeft en 2 .ik mij nooit schuldig maak aan te weinig verzendkosten en hier een raar gevoel bij heb
3bij mijn weten heb ik heb ik op 21 juni helemaal geen post ontvangen
Graag uitleg

Gewenste Oplossing:

Als u eerst mijn klacht behandelt, kan ik daarna wel zeggen of ik tevreden ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 november 2014 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door