Klacht: Pakketten worden nooit meer afgeleverd bij buren

op 08 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tegenwoordig wordt nooit meer een pakket afgeleverd bij de buren, terwijl ze, bij navragen, wel thuis waren.

Met als gevolg dat je je pakket weer op kunt halen bij een postnl locatie 8km verderop.

Dat er wordt aangebeld bij de buren wanneer je niet thuis bent en pas daarna een pakket naar de afhaallocatie gaat.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 november 2019 om 08:24 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het fijn is, wanneer uw pakket bij buren wordt afgeleverd. Echter mogen niet alle pakketten bij buren worden aangeboden en wij bezorgen in opdracht van de afzender. Wanneer een pakket wel bij buren mag worden aangeboden, dan mag de chauffeur dit naar eigen inzicht doen. De bezorger is niet verplicht om het bij buren aan te bieden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis995