Klacht: pakketpost zoek geraakt

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

vanaf 17 maart pakketje besteld,nu 11 mei nog niets ontvangen het is brievenbus post. post.nl beloofd veel maar weten het zelf niet meer en denken zoek het maar uit. Ik vind het schandalig hoe post.nl zijn klanten
behandeld.

Als post.nl de kosten vergoed.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat u post mist. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet nagaan waar de vermiste post zich bevindt. Een vergoeding kan ik u tot mijn spijt niet bieden omdat briefpost niet verzekerd is. Om de bezorging van de post te kunnen verbeteren zal ik de situatie melden bij de bezorgafdeling zodat de betrokken medewerkers zullen worden aangesproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de naam van de afzender van het poststuk? - Heeft de afzender aan u bevestigd dat het poststuk via PostNL is verstuurd?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 15 mei 2020 om 09:23 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nooit op tijd