Klacht: Pakketpost

op 15 maart 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Pakket is onbestelbaar verklaard waarom weet ik niet en de telefoniste van de klantenservice gaf als antwoord op mijn vraag als dit pakket niet wordt gevonden wat dan?Weg is Pech deze slogan moeten ze in hun reclame gebruiken weten de klanten gelijk waar ze aan toe zijn

Gewenste oplossing

Dat achterhaalt wordt waarom mijn pakket onbestelbaar is verklaard terwijl het al in de distributie zat en waarom op tracktrace staat dat de bewoner onbekend is op dit adres.
Vergoeding van de schade ,als dit niet goed geregeld wordt ben ik klant af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 januari 2011 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sterk