Klacht: Pakketjes niet ontvangen

Wilton1960 op 08 september 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 augustus geeft track en tracé aan dat pakketjes bezorgd zijn om 12.30 uur.
Ik ben thuis geweest en heb niets ontvangen, ook is er geen briefje bij mij in de bus gedaan.
Navraag bij buren heeft ook niets opgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketjes heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de Track Trace code van het pakket in kwestie. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Wilton1960

4 jaren geleden - Ide poststukken zijn alle drie terecht. Ondanks de goede adressering zijn de pakketten in de bus van 36E gedeponeerd in plaats van 34 E. Dit is echter niet meer bij de directe buren. Ik hoorde wel van de buren op mijn zoektocht, dat dit de laatste tijd wel heel vaak gebeurd. SLORDIG DUS

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u. Goed om te horen dat de drie poststukken terecht zijn. Ik vind het wel erg kwalijk dat ze in de verkeerde brievenbus afgeleverd zijn. Wilt u mij alsnog de Track en Trace-codes van de zendingen sturen? Dan kan ik een melding maken om de betreffende bezorger aan te spreken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 september 2020 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wilton1960