Klacht: pakketjes kwijt 0 respons

op 14 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Twee pakketjes zijn niet aangekomen . Bellen iedere dag naar post no maar krijgen alleen maar een bandje dat zegt dat het erg druk is. Dat kan natuurlijk niet.

Wanneer er een onderzoek gestart wordt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat twee pakketjes niet zijn aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten wat er aan de hand is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en de status te kunnen controleren. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat zijn de Track en Trace-codes van de zendingen? - Bent u de afzender of geadresseerde van de pakketten?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht erikmols

7 dagen geleden - L.S., Bij deze de nummers:Pakket 1 UPAAB000000383772483 9400108699937983528934Pakket 2 EE021041385RUAfzenders hebben in hun respectievelijke land al een onderzoek gestart, maar daar is niets uit voortgekomen.mvgfam Mols - Rusenko

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 januari 2020 om 14:53 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u hier meer informatie over wenst en ik zou u deze vraag willen bieden. Helaas kan ik dit niet voor u realiseren. De eerste code is namelijk geen track trace code van ons en de code voor pakket twee is niet te vinden in onze systemen. Ik kan u dan ook niet verder assisteren in de verloop van deze zendingen. Fijn dat de afzenders al een onderzoek hebben opgestart, hopelijk komen deze snel boven water en kunt u uw zendingen in handen nemen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door erikmols