Klacht: pakketjes die retour worden gestuurd omdat het adres zogenaamd niet klopt, als het pakketje retour wordt gezonden dan is hij ook meteen verdwenen

annemiek Beemster op 06 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als een pakketje kwijt is geraakt, zeg dat dan gewoon en laat me niet 4 maanden met het idee zitten dat het nog wel wordt opgelost!!
dit is ook niet de eerste keer overigens, of pakketjes die stuk aankomen.
Het pakketje komt dus terug van Zwitserland naar Nederland, ik vraag me af hoe het dan weg kan geraken????

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakketje terug, en zo snel mogelijk zo wordt er toch niet met privacy van de mensen omgegaan!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juni 2017 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Beemster,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen en ook niet door u retour is ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat er reeds een onderzoek loopt naar het betreffende pakket. De behandelaar van het onderzoek heeft u op 2 juni een e-mail gestuurd met een update. Omdat ik verder geen inhoudelijke informatie heb over het verloop en de afronding van het onderzoek adviseer ik u in geval van verdere vragen contact op te nemen met de behandelaar van het onderzoek. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

annemiek Beemster

Heeft op 08 juni 2017 om 09:40 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er wordt maar gewoon wat geroepen, men wist al op voorhand dat het pakket niet meer was uit te halen, en idd ik heb dus gisteren een mail gekregen dat het pakket idd niet meer is te traceren en als vermist moet worden beschouwd. U heeft de zending verstuurd als Pakket met Track&Trace. Dit product is niet verzekerd. Op grond hiervan kan ik helaas niet overgaan tot het vergoeden van enige vorm van schade. Tot mijn verbazing zie ik op Uw website staan, dat als het pakket niet aangetekend is verstuurd , dan is dit stuk niet geregistreerd, waardoor
we helaas niet kunnen achterhalen wat er met dit poststuk is gebeurd.
Dus voor een paar Euro meer zou het pakketje vergoed worden? dat heb ik ook nog niet meegemaakt, maar het gaat mij vooral om het feit dat
PostNL een niet aangetekend stuk dan toch gaat zoeken????????Dan wordt er al toch van het begin af aan al gelogen?? daar het dan niet meer traceerbaar is.Wij gingen er vanuit dat als je een pakket verstuurd met Track & Trace dat je pakket dan is verzekerd voor 500 Euro. Wat ik ook niet begrijp is dat ik niet enkel de waarde van het pakket kwijt ben, maar ook nog de verzendkosten, hoe zit het daar dan mee? krijg je die niet eens terug?? Ik heb toch betaald voor de verzending en aflevering van een pakket?

Alle klachten die gemeld zijn door