Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw Beemster,
Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen en ook niet door u retour is ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken.
Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat er reeds een onderzoek loopt naar het betreffende pakket. De behandelaar van het onderzoek heeft u op 2 juni een e-mail gestuurd met een update. Omdat ik verder geen inhoudelijke informatie heb over het verloop en de afronding van het onderzoek adviseer ik u in geval van verdere vragen contact op te nemen met de behandelaar van het onderzoek. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/
Met vriendelijke groet,
PostNL