Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas zie ik in de status dat het pakket retour is gezonden naar de afzender. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender voor een verdere oplossing. Hopelijk kan die het pakket opnieuw naar u versturen, zodra het daar retour is gekomen. De exacte reden van retour staat op het pakket zelf vermeld. Dit kan ik niet precies uit de status herleiden.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice