Klacht: Pakketje van vova “onbekend adres??!???”

op 12 juni 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste post nl,
Ik heb een tijdje geleden een tas besteld via vova (soort aliexpress). Nu staat er dat hij is aangekomen in amsterdam, maar dat het adres ongeldig is? Daar klopt niks van. Er staat dat hij bij het international mail centre is maar kan daar niks van vinden qua info? Wat gebeurt er nu met mijn pakket?

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket wordt gevonden en ik info krijg en hem zo snel mogelijk kan ophalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juni 2019 om 18:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket uit het buitenland op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat u de zending niet hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Ik adviseer u om de vermissing te melden bij de afzender. Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen (vooral bij zakelijke afzenders) en, volgens voorwaarden, een onderzoek laten instellen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Emma1234xo