Klacht: Pakketje USPS

op 08 februari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje vanuit de VS besteld, welke verzonden is met tracking nr LB308100158US. Te volgen is dat deze al meer dan een week op Schiphol ‘in transit’ is. Erg lang. Wanneer wordt verwacht dat het pakketje verder in transport naar het afleveradres wordt gezet? Is het al ingeklaard? Is er al een 3S code bekend? Ik hoor graag van u!

Wanneer ik mijn bestelling op de deurmat heb

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 februari 2019 om 11:03 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer een pakket langer onderweg is dan dat u had verwacht. Soms kan de verwerking een aantal dagen duren wanneer het druk is op deze afdeling. Ik zie inmiddels dat het pakket is vrijgegeven door de douane. Het pakket heeft geen 3S-code ontvangen. De laatste tijd houden pakketten vaak hun internationale code. Het pakket kunt u ook via deze code traceren via track en trace of via www.internationalparceltracking.com. Uw pakket is inmiddels beschikbaar op een afhaallocatie en u zal per post nog een afhaalbericht ontvangen. Mocht u haast hebben, kunt u het ook alvast afhalen als u de track en trace code meeneemt en uw paspoort of ID.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door marije161