Klacht: pakketje uit Bulgarije niet bezorgd

op 10 september 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

geachte mevrouw, heer

Sinds 26 augustus ligt volgens mijn track and trace code
RI291194131BG een pakketje in het mailcentrum in Amsterdam.
Waar is jet pakket nu?

Wanneer ik een briefje of notitie vind waar het pakketje afgehaald kan worden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Volgens mijn informatie is uw pakket op 5 september afgeleverd. Mocht u uw zending niet hebben ontvangen, dan kunt u dat doorgeven in een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 10 september 2019 om 09:23 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bartelsf