Klacht: Pakketje staan te lang op zending gesorteerd

Valentine 1991 op 12 oktober 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 pakketjes in mijn app staan
1 pakketje staat al vanaf dinsdag op zending gesorteerd
En de 2e pakketje al bijna 3 maanden op zending gesorteerd
Op messenger kunnen ze me niet verder helpen omdat ze met het zelfde excuses komen ik wil dat het wordt uitgezocht waarom het zo lang duurt

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het wordt uitgezocht waarom het zo lang duurt en waarom er al 1 pakketje al langer dan 3 maanden op zending gesorteerd staat
En hoelang het gaat duren voor dat de 2 aankomt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2021 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van twee door u te ontvangen pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Naar aanleiding van uw klacht heb ik geprobeerd telefonisch in contact met u te komen. Jammer genoeg is dit niet gelukt.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de tracking codes van de betreffende pakketten.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Valentine 1991

Heeft op 14 oktober 2021 om 23:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

LT769719918NL
LT856065199NL
De track en trace code

Reactie van de melder van de klacht Valentine 1991

3 jaren geleden - De track en trace code staan erop

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie en de gevraagde gegevens. Uit uw melding begrijp ik dat u beide zendingen uit het buitenland niet heeft ontvangen, ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag informeer ik u. Ik heb de gegevens gecontroleerd, helaas zal ik u aan moeten geven dat het voor mij niet mogelijk is om de status van uw pakketten te achterhalen. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij de buitenlandse postorganisatie een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Valentine 1991