Klacht: pakketje ophalen

zarapeters op 17 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb iets besteld in Amerika dat via USPS was verzonden. Volgens hun track trace systeem zou het pakket in het “international mail centre” zijn omdat het niet afgeleverd kon worden moet ik het pakketje dus ophalen op een locatie.
Mijn tracking code is: LZ004171306US

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakketje krijg??

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 mei 2019 om 07:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een bestelling uit de Verenigde Staten verwacht. U geeft aan dat uw pakket bij het International Mail Centre zou zijn en opgehaald dient te worden. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer u de zending kunt verwachten. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Dit pakket is op 6 mei bij onze afdeling inklaringen binnen gekomen en is op 7 mei bij u thuis aangeboden. U had na deze mislukte bezorgpoging een afhaalbericht moeten ontvangen, uit uw bericht maak ik op dat u deze niet heeft gekregen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb hiervan melding gemaakt zodat dit intern wordt opgepakt en besproken zal worden met de bezorger, zodat we herhaling van dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Door middel van de Track en Trace-code en uw adresgegevens kunt u de locatie van de zending vinden door het pakket te traceren via jouw.postnl.nl of onze app. De zending zal daar tot 22 mei blijven liggen, na twee weken zal het pakket retour worden gestuurd naar de afzender. Voor het afhalen raad ik u aan de Track en Trace-code en uw legitimatiebewijs mee te nemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

zarapeters

Heeft op 17 mei 2019 om 11:37 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bedankt voor de reactie. Op de track en trace website van PostNL accepteert hij het tracking nummer niet: LZ004171306US.

Alle klachten die gemeld zijn door