Klacht: Pakketje on hold

Demelza1991 op 23 juni 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwacht een pakketje uit India echter geeft de tracking aan dat hij al 3 weken onhold is. Ik heb contact gehad met de douane die geeft aan dat het pakketje in handen is van postnl. Wanneer ontvang ik eindelijk mijn pakketje?

Tracking: RR166385879IN

Aankomt voor donderdag

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 23 juni 2022 om 08:37 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u graag wilt weten wanneer uw pakket uit het buitenland wordt aangeboden. Zendingen uit het buitenland moeten worden ingeklaard. Door het hoge volume van pakketten uit het buitenland kan dat proces dan ook langer duren dan u had verwacht. Daarvoor mijn oprechte excuses.

Op geen enkele manier kan ik dat proces voor u versnellen. Ik wil u dan ook adviseren om regelmatig de track en trace pagina te controleren of onze app. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Demelza1991

Heeft op 23 juni 2022 om 08:40 geantwoord

Totaal geen oplossing geboden. Postnl heeft altijd weer een excuus waarom ze niet op een fatsoenlijke manier hun zaken kunnen regelen. Er is altijd wat en nemen geen verantwoordelijkheid voor de problemen die ze creëeren. De producten uit dit pakketje zijn voor mijn webshop. Hierdoor kan ik mijn eigen leveringen niet afhandelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demelza1991