Klacht: Pakketje nl 000024462181

Johan Den Breejen op 15 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit (brief) pakketje ligt sinds 15 juni in een soorteercntrum.
Het sms berichtje waarschijnlijk over de inhoud heb ik gemist.
De inhoud van het pakketje is(zijn) 10 diodes (elektronicaonderdeel ) .
De link naar de website waar de sms naar verwijst word door mijn beveiliging als mogelijk gevaarlijk aangegeven ,dus durf ik die niet te gebruiken voor de eventuele gevraagde informatie.

Gewenste Oplossing:

Indien u nu genoeg informatie heeft over de inhoud van het pakketje, wilt het dan na 30 augustus verstuurden want ik ben tot die datum op vakantie.
Nog wat inf. Over het pakketje
Ingeklaart 8 juni 15.00 uur.
Arriveer 8 juni 16.55 uur.
Lokaal transp 15 juni 12.06

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 juli 2021 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de tracking code van het betreffende pakket.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen. Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Den Breejen