Mijn Klacht:
Ik was niet thuis en het pakketje is niet bij de buren aangeboden . Zie video.
Gewenste Oplossing:
Ik wil weten waarom de bezorger gelijk wegrijd, zonder het bij de buren aan te bieden

Jan Barendrecht op 18 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Ik was niet thuis en het pakketje is niet bij de buren aangeboden . Zie video.
Ik wil weten waarom de bezorger gelijk wegrijd, zonder het bij de buren aan te bieden
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 18 januari 2022 om 14:12 geantwoord
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Omdat ik geen telefoonnummer van u heb informeer ik u op deze wijze. In uw melding geeft u aan dat de bezorger uw zending niet bij buren heeft aangeboden. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is zeker omdat u nu langer moet wachten voordat u de zending in ontvangst kunt nemen. Ik bied u dan ook mijn excuses aan voor het ondervonden ongemak.
Niet alle zendingen mogen bij buren aangeboden worden omdat er bijvoorbeeld voor getekend moet worden voor ontvangst. Daarnaast is de bezorger ook niet verplicht om zendingen bij de buren aan te bieden.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice