Klacht: pakketje gestrand in Amsterdam International mail center

op 12 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via Lulus.com een bestelling geplaatst in Amerika. Pakket is verzonden zonder problemen (LZ159105383US) maar bevindt zich nu volgens de tracking informatie op het Amsterdam International Mail Centre Netherlands met de melding ‘Addressee not available – Addressee advised to pick up the item’. Hoe komt dit pakketje nu bij mij? Ik had dit pakketje besteld voor nieuw jaars avond dus balen is het wel.

Dat het pakketje alsnog bij mij geleverd wordt!

wanneer het pakketje bij mijn opgegeven adres bezorgd is

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 januari 2018 om 16:25 geantwoord

Geachte mevrouw Arts,

Ik wil u mijn excuses aanbieden voor de late reactie. In december zijn er veel klachten ingediend op deze klachtenpagina en ik kom nu pas aan uw bericht toe.

Vanwege de inklaringskosten die betaald moesten worden bij ontvangst is uw pakket direct bij een pakketpunt gebracht. Ik zie dat u uw pakket hier ook al op heeft gehaald in de tussentijd. Voor de volgende keer raad ik u aan om de website www.internationalparceltracking.com te bekijken voor meer informatie. Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door MerelArts