Klacht: pakketje gestrand in Amsterdam International mail center

op 12 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Lulus.com een bestelling geplaatst in Amerika. Pakket is verzonden zonder problemen (LZ159105383US) maar bevindt zich nu volgens de tracking informatie op het Amsterdam International Mail Centre Netherlands met de melding ‘Addressee not available – Addressee advised to pick up the item’. Hoe komt dit pakketje nu bij mij? Ik had dit pakketje besteld voor nieuw jaars avond dus balen is het wel.

Gewenste Oplossing:
Dat het pakketje alsnog bij mij geleverd wordt!

Gewenste Oplossing:

wanneer het pakketje bij mijn opgegeven adres bezorgd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 januari 2018 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Arts,

Ik wil u mijn excuses aanbieden voor de late reactie. In december zijn er veel klachten ingediend op deze klachtenpagina en ik kom nu pas aan uw bericht toe.

Vanwege de inklaringskosten die betaald moesten worden bij ontvangst is uw pakket direct bij een pakketpunt gebracht. Ik zie dat u uw pakket hier ook al op heeft gehaald in de tussentijd. Voor de volgende keer raad ik u aan om de website www.internationalparceltracking.com te bekijken voor meer informatie. Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door MerelArts