Klacht: Pakketje blijft hangen

op 12 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje is aangekomen bij NLAMSA op 04-08-2019 en blijft daar hangen om een of andere reden. Ook geen Bericht gelaten in brievenbus

Nummer: RE149981235LT

Als ik weet waar het pakketje is.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 augustus 2019 om 09:25 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is uw zending al wel aangekomen in Nederland, maar nog niet in het bezorgproces terecht gekomen. Het lijkt wat vertraging te hebben opgelopen in ons sorteercentrum. Omdat dit toch al enige dagen aan de hand is, wil ik u aanraden om contact op te nemen met de afzender hierover. De zending is zonder aanvullende verzekering verstuurd, dus het is niet mogelijk vanuit PostNL om uit te laten zoeken waar uw zending is gebleven. De afzender kan eventueel contact opnemen met de postorganisatie waarmee de zending is verzonden. De afzender heeft daar namelijk een overeenkomst mee en kan u eventueel een gepaste oplossing aanbieden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door pccsimons