Klacht: Pakketfraude pakketchauffeur dat zelf handtekening

op 30 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De pakketchauffeur van PostNL zet zelf een handtekening voor een aangetekend paket en zegt het in de brievenbus te hebben gedaan alleen nooit een pakket in de brievenbus gehad naar mijn weten is dit indentiteit fraude en dit valt volgens mij onder pakketfraude

Als PostNL een schadevergoeding betaald omdat ik kan bewijzen dat de geplaatst handtekening niet van mij is want als je niet thuis bent kun je Ja moeilijk een handtekening plaatsen en woon alleen dus ook geen huisgenoot

Het zo PostNL ook netjes staan als ze niet blindelings hun pakket chauffeurs geloven want het is wel heel toevallig dat er gewoon al zoveel klachten te vinden zijn over pakket chauffeurs die zelf besluiten een handtekening te plaatsen voor een aangetekend pakket lijkt me wel als dit allemaal gelogen is wat je kunt vinden over het waardeloos handelen van PostNL in de laatste 5 jaar ofzo

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 augustus 2018 om 12:05 geantwoord

Geachte heer Prevos,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig te vernemen dat een pakket niet door u is ontvangen, terwijl de zending volgens de TrackTrace gegevens wel is afgeleverd. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat er inderdaad reeds een onderzoek is gedaan naar uw zending. Het spijt me dat dit onderzoek geen positief resultaat heeft opgeleverd. Ik heb geen mogelijkheid om de uitkomst van het onderzoek te veranderen. Voor een vergoeding van de kosten en het eventueel opnieuw toezenden van uw pakket kunt u het beste contact opnemen met de afzender. De verzender is een vervoersovereenkomst aangegaan met de verzendende postorganisatie in en kan conform internationale afspraken daar eventueel een onderzoek in laten stellen en een verzoek tot vergoeding indienen. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen. Ik hoop uiteraard dat u samen met de verzender hierin tot een oplossing kunt komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Reactie van de melder van de klacht Themajortwiz

10 maanden geleden - PostNL gewoonweg het waardeloos bedrijf van Nederland vooral als je bewijs hebt geloven zie je toch niet Dat is waarom ik zeg het waardeloos de bedrijf van Nederland kutbedrijf

Reactie van de melder van de klacht Themajortwiz

10 maanden geleden - Haha zegt klacht.nl ook nog dat het opgelost is dus ook voor klacht.nl de meest waardeloze website van Nederland want dat kun je toch een oplossing noemen ik kan je fucking het bewijs leveren en ze zegt alleen maar onderuit en dan zeggen jullie ook nog opgelost gewoon waardeloos antwoord

Heeft op 30 augustus 2018 om 16:50 geantwoord

Gewoonweg waardeloos Ik zeg toch ik kan dit bewijzen Ik heb een e-mail van PostNL gekregen waar gaan ze toegeven dit pakket verloren te zijn alleen komt het lastige dit willen ze niet op papier zetten voor mij aan de afzender van dit pakket zegt met deze e-mail kan ik niet akkoord gaan want met een computer kun je alles veranderen van tekst PostNL moet gewoon niet zo lullig doen Stuur dit toch gewoon Post naar mij toe jullie zijn een postbedrijf zo moeilijk moet het niet zijn een brief te verzenden site klacht.nl heb je schijnbaar ook niks nu zegt klacht.nl laat me niet lachen Er is niks opgelost dus ook gewoon waardeloos dat klacht.nl Ook hiervoor geldt ook gewoon een waardeloos bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door Themajortwiz