Klacht: pakket zoek

A.Mevissen op 04 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket uit Australie al maanden zoek.

Traceer nrs. UA114086993AU
30/11/16 00/34005
aaa/a738654-09.54

Gewenste Oplossing:

Pakket bevat belangrijke artikelen !

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer Mevissen, Dank u zeer voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat u al geruime tijd wacht op een pakket uit het buitenland. Ik kan mij voorstellen dat u deze graag alsnog spoedig ontvangt. Inmiddels heb ik een poging gedaan uw pakket te vinden, echter is hij niet in onze systemen bekend. Vaak duidt dit erop dat het betreffende pakket nog niet in Nederland is aangekomen. Dit betekent in ieder geval dat ik geen onderzoek kan opstarten naar uw pakket. Wat u hierin het beste kunt doen is even contact opnemen met de afzender. Deze kan namelijk een onderzoek opstarten via zijn/haar lokale postorganisatie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 jaren geleden - Geachte heer Mevissen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Volgens de Australische Post dienst is het pakket al in November 2016 verzonden vanuit Tasmanie per luchtpost. Met vr.gr. A.J.P.M.Mevissen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juni 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mevissen,

Dank u zeer voor uw reactie.

Ik wil u toch aanraden om in contact te blijven met de afzender. Deze kan via de Australische post meer informatie winnen en u eventueel een passende oplossing bieden voor het feit dat uw pakket tot op heden nog niet is aangekomen. Omdat ik verder geen aanvullende informatie over uw pakket heb, kan ik in deze situatie weinig voor uw betekenen.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door