Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik denk dat u per abuis een van de letters van de Track en Trace code niet correct heeft overgenomen. Ik heb een zending gevonden waar bij inderdaad dit bezorgadres vermeld staat en de verzenddatum komt ook overeen.
In de status van dit pakket staat vermeld dat het pakket retour is gezonden naar de afzender, maar vermoedelijk staat er geen retour adres op het pakket of is dit niet meer leesbaar. De verzender M. Spanjaard uit Velsen Noord kan contact met ons opnemen om een onderzoek in te laten stellen. Laat diegene ook nog even goed de Track en Trace code nakijken aan de hand van het verzendbewijs. Het pakket dat ik heb gevonden is volgens de informatie namelijk niet verzekerd verzonden. Ik mag geen codes doorgeven en deze alleen bevestigen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice