Klacht: pakket weg

op 14 februari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tracking geeft aan dat het bezorgd is.
Is niet het geval!

En ik zit er speciaal voor thuis.

Ook geen briefje in de bus dat het bij de buren is.

Wat heb je dan aan tracking als PostNL gewoon een potje zit te liegen??!!

Gewenste Oplossing:

NU alsnog laten bezorgen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht philo12

1 week geleden - Klantenservice helpt me geen zier verder. KLachtenafhandeling is absoluut knudde! Wat is er logischer dan dat het pakket op track code alsnog tevoorschijn wordt gehaald en wordt afgeleverd?!

Reactie van de melder van de klacht philo12

1 week geleden - Ook opvallend dat je hier geen reactie krijgt van PostNL...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Wij reageren overigens via Klacht.nl binnen 2 werkdagen op berichten, vandaar dat u nu een bericht krijgt. Mijn excuses als u deze eerder had verwacht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- de tracking code van het betreffende pakket.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht philo12

6 dagen geleden - 'We' betalen niet meer (dan bij DHL, DPD of UPS) om je pakket bij PostNL zonder briefje afgeleverd te krijgen bij de buren. Heb het alsnog gekregen. Gaat om pakket nr. 3SMYPA307636171 Wat een idioot jullie bezorger! Te lui om goed naar het adres te kijken. Dubbel ergerlijk is dat ik er speciaal voor thuis was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 februari 2020 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij te vernemen dat de zending inmiddels terecht is, maar er had inderdaad wel een briefje achter gelaten mogen worden. Excuses dat dit niet is gebeurd. Ik heb hierover een klacht geregistreerd zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden. U ontvangt daar verder geen reactie meer van. We gaan ervan uit dat dit niet weer zal voorkomen. Mocht dit toch het geval zijn, horen we dat uiteraard graag.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door philo12