Klacht: Pakket verzonden met bewijs van verzending pakket,maar door PostNL als niet ontvangen verklaard

Irene Bessem op 02 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie ook boven.
Pakket verzonden met bewijs van afgifte ( zonder aan te tekenen) is door PostNL zgn niet ontvangen,staat op track en trace als afgeleverd! Moet nu zelf gaan navragen bij PostNL wat er met het pakket gebeurd is!
Indien pakket op het juiste adres is afgeleverd,moet ik dan
het bewijs leveren? En welk bewijs dan ?!
M.i. is dit de omgekeerde wereld?!

Gewenste Oplossing:

Indien ik het geld terug heb dat ik heb betaald voor het
Product plus verzendkosten voor retour sturen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juli 2018 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bessem,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde. Ik kan mij goed voorstellen dat u dit heel vervelend vindt en bied u mijn excuses aan voor het ontstane ongemak.

Uit mijn gegevens blijkt dat wij het pakket op 11-06 hebben bezorgd. Het kan zijn dat we deze aan de geadresseerde zelf hebben gegeven, maar dit kan ook een huisgenoot of een buurman of -vrouw zijn geweest. Helaas kan ik u niet specifieker vertellen waar uw zending is. Het pakket is namelijk verstuurd zonder aanvullende verzekering, waardoor een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Om deze reden is het niet mogelijk om verder onderzoek te doen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Irene Bessem

Heeft op 13 juli 2018 om 12:59 geantwoord

Dit is geen oplossing,ik weet inmiddels wel dat ik het pakket aangetekend had mirten versturen!Echter gezien het feit dat door PostNL is bevestigd dat het pakket inderdaad WEL bezorgd is op het juiste adres,zou men toch mogen verwachten dat dit voldoende is om de restitutie van betaling te realiseren?!Men neemt bij Dealdigger uw bevestiging dus m.i. dus niet aan als bewijs! Dan wil ik u bij deze nog verzoeken om te achterhalen welke medewerker van PostNL (naam) het pakket bezorgd heeft zodat ik in een eventuele gerechtelijke procedure dit kan gebruiken!
Bij voorbaat dank hiervoor.
Indien u nog een suggestie heeft voor mij om deze terugbetaling alsnog te realiseren,hoor ik dat eveneens graag van u.
Vr.gr. I.Bessem

Alle klachten die gemeld zijn door