Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een brievenbus pakket zonder track trace. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat er niet nagegaan kan worden waar uw zending is gebleven. Echter is het onmogelijk om zendingen zonder traceercode te achterhalen. Hierdoor is een onderzoek dan ook niet mogelijk. Wel heb ik uw klacht geregistreerd zodat er gekeken kan worden of dit probleem zich vaker voordoet in een bepaald postcode gebied. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservic