Klacht: pakket verstuurd maar nooit aangekomen

Anjo Pijper op 09 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb pakketje verstuurd ongeveer 5 weken geleden maar is nooit aangekomen, wel betaald maar geen track en trace genomen omdat ik advies kreeg van Post NL dat het niet nodig was voor pakketjes beneden een waarde van 100 Euro niet nodig zijn!

Gewenste Oplossing:

Zou graad willen weten waar het pakketje is gebleven en wil het graad terug op mijn adres!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 juli 2021 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een brievenbus pakket zonder track trace. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat er niet nagegaan kan worden waar uw zending is gebleven. Echter is het onmogelijk om zendingen zonder traceercode te achterhalen. Hierdoor is een onderzoek dan ook niet mogelijk. Wel heb ik uw klacht geregistreerd zodat er gekeken kan worden of dit probleem zich vaker voordoet in een bepaald postcode gebied. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservic

Reactie van de melder van de klacht Anjo Pijper

3 jaren geleden - Een pakketje moet toch terug te vinden zijn en niet zo maar ergens verdwijnen?

Reactie van de melder van de klacht Anjo Pijper

3 jaren geleden - heb op advies van uw gekregen dat track en trace niet nodig was, verstuurd bij supercoop in Appingedam

Reactie van de melder van de klacht Anjo Pijper

3 jaren geleden - Op advies van uw eigen medewerkers van de COOP in appingedam heb ik niet voor track en trace gekozen , heb alle bonnen bewaard en verwacht compensatie

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over . Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Een servicepunt kan u adviseren over het verzenden van een pakket. U blijft echter zelf verantwoordelijk hoe het uiteindelijk wordt verzonden. Graag ontvang ik van u een omschrijving van de inhoud. afmeting van het pakket gewicht van het pakket waar het naar toe is verzonden Duidelijke omschrijving van de doos. Ik zal dan zien of ik iets kan achterhalen voor u. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Anjo Pijper

Heeft op 12 juli 2021 om 23:18 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

het gaat niet om een brievenbuspakket, maar om een pakket van ongeveer 20 x 30 cm , en de inhoud was een een i-Phone 7 128 Gb

Reactie van de melder van de klacht Anjo Pijper

3 jaren geleden - Dit is het adres waar het pakketje zou worden afgeleverd! Sil Roos S. Roos Rhododendronstrasse 44 26639 Wiesmoor.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw nieuwe reactie. Uit uw melding maak ik op dat het door u verzonden poststuk naar een adres in Duitsland niet door de geadresseerde is ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik vind het erg vervelend te lezen dat uw zending niet bij de geadresseerde in Duitsland is bezorgd. Namens PostNL excuses, uiteraard is dit een nare situatie en ik kan mij indenken dat jullie hierover teleurgesteld zijn. Maar helaas kan ik u niet vertellen waarom uw zending niet bij de geadresseerde in Duitsland is bezorgd. Vanaf de grens wordt het poststuk overgedragen aan de buitenlandse postdienst, daarom is de status niet te achterhalen omdat deze ongeregistreerd (dus zonder verzendcode) is verstuurd. Hierdoor is het ook niet mogelijk is een onderzoek op te starten omdat de ervaring heeft geleerd dat dit eigenlijk nooit resultaat oplevert en wij willen geen valse hoop geven. Wel ga ik uw klacht doorgeven zodat gemonitord kan worden of zich vaker problemen voordoen bij dit land van bestemming. Omdat wij deze rapportages intern gebruiken, zult u hierover geen verdere terugkoppeling ontvangen. Mijn advies is af te wachten of de zending alsnog aankomt bij de geadresseerde of retour wordt gestuurd. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anjo Pijper