Klacht: Pakket verstuurd in harde plastic doos met deksel gebroken afgeleverd

op 05 augustus 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Besteller zet doos van 60 liter voor de deur. We halen deze binnen en zien dat doos aan achterkant half is opgebroken.

Te gek voor woorden gezien gewicht dat deze dozen kunnen dragen en dan net doen alsof je neus bloedt asl bezorger van postnl.

Gewenste Oplossing:

Zorgvuldig omgaan met pakketten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. De verpakking van het pakket is beschadigd geraakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Onze oprechte excuses dat uw pakket beschadigd is geraakt. Uiteraard is dat niet de bedoeling. PostNL Pakketten gaat zo zorgvuldig mogelijk met uw bezittingen om. Uw pakket kan, helaas, tijdens het sorteerproces beschadigd geraakt zijn. De sorteermachines zijn mogelijk niet berekend op een plastic in plaats van kartonnen doos. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - een geldig e-mailadres en telefoonnummer (u kunt dit wijzigen bij de gegevens naast uw klacht); - de track en trace code van het betreffende pakket; - een duidelijke, gedetailleerde omschrijving van wat precies is beschadigd (alleen verpakking of ook de inhoud). Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 augustus 2020 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ik wil geen corona krijgen