Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Het spijt me dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb de status bekeken, maar ik zie dat er geen bezorgadres aan dit pakket is gekoppeld en dat het naar een postkantoor is gegaan in een andere woonplaats dan waar u woont. Ik adviseer u om voor meer informatie contact op te nemen met de afzender. De afzender kan als opdrachtgever voor de verzending eventueel een onderzoek laten instellen via zijn of haar lokale postdienst in het land van verzending of u een andere oplossing bieden.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice