Klacht: Pakket vanuit UK niet ontvangen (wel gearriveerd in Nederland)

op 22 maart 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Een aantal maanden geleden (januari) heb ik van de site http://www.justinguitar.com een DVD boxset besteld. Deze heb ik echter nog steeds niet ontvangen. Na contact opgenomen te hebben met de verzender (wereldwijd bekend als vertrouwd) werd mij later nog een zending verstuurd met Royal Mail Airsure. Volgens dat track en trace nummer is het pakket op 13 maart gearriveerd in Nederland, maar verder kan ik de status van mijn post niet zien.

Ik wil graag weten wat er met mijn pakket is gebeurd (het liefst ook de eerste zending die al sinds januari zoek is), en wanneer ik het dan eindelijk kan verwachten.

Gewenste oplossing

Binnen enkele werkdagen op de hoogte worden gesteld van het pakket/de pakketten die ik zou ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 januari 2011 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Svenshinhan