Klacht: Pakket van Nederland naar Gran-Canaria.

Fons Rensen op 11 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze zoon heeft op 26-06-2018 een pakket naar ons toegestuurd.
Wij volgen dit pakket via track en trace….3SKAAG4975040
Tot op heden is er nog niets met dit pakket gebeurd en ligt het nog gewoon in Nederland.
Wij vinden dit niet normaal , zeker niet gezien de hoge kosten ( 30 euro ) en het feit dat onze zoon het aangetekend verzonden heeft.
Wij gaan er van uit dat U dit probleem ZEER spoedig oplost !!!

Met vriendelijke groeten,
Wilma en Fons Rensen.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn pas tevreden als wij het pakket in huis hebben.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Wij hebben nog steeds niets gehoord en volgens ons is het pakket nog steeds in Nederland. Wanneer word er aktie ondernomen !!

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Het is nu 11 Juli en nog steeds is volgens track en trace ons pakket in Nederland. Wij gaan langzamerhand denken aan een schade vergoeding.....we hebben de inhoud hard nodig......als het nog lang duurt gaat ons dat geld kosten en dat gaan jullie betalen. Met vriendelijke groeten, Wilma en Fons Rensen Tel. 0034928779714

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2018 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rens,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw pakket nog niet is bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u wilt weten wanneer uw pakket aankomt op uw adres in Spanje. Graag informeer ik u hierover.

Uw zending is nog niet afgeleverd. Een zending naar Spanje is doorgaans 5 werkdagen onderweg. Mogelijk kan er sprake zijn van vertraging in de distributie.
Omdat de doorlooptijd vandaag is verstreken adviseer ik u om contact op te nemen met uw zoon. Deze is als afzender, onze opdrachtgever, en kan daarom vanaf vandaag een onderzoek opstarten. Dit kan hij het snelste doen door telefonisch contact met ons op te nemen of door een bericht te sturen via de social media kanalen Facebook of Twitter.

Ik ga er vanuit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Fons Rensen

Heeft op 14 juli 2018 om 15:20 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Onze zoon heeft in opdracht van ons dat pakketje naar ons ( in Gran-Canaria ) gestuurd......U vind nu dat hij en klacht moet indienen maar hij heeft een drukke baan.....bovendien vind ik dit de verantwoording van post.nl.....via track en trace bevind het pakje zich nog steeds in Nederland....wij willen het nu UITERLIJK 21 Juli in ons bezit hebben anders eisen wij een schade vergoeding van 500 euro per dag ingaande op 21 juli.
Bovendien nemen wij dan kontakt op met KASSA EN RADAR !!!
Met vriendelijke groeten,

Wilma en Fons Rensen.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Zojuist....om half 2....zagen wij op track en trace , dat volgens U het bezorgadres verkeerd is......de naam en het adres wat daarop staat is idd niet korrekt maar dat is toch door post.nl zo overgenomen.... Op het pakketje staat... Alphonsus Rensen Av.Fritidresort SN 35100 Maspalomas Gran-Canaria. Wij kunnen ons niet voorstellen dat onze zoon een verkeerde naam en adres heeft opgeschreven...het is al het zoveelste pakketje dat hij opgestuurd heeft. Wij gaan er nog steeds vanuit dat het pakketje op 21 juli in ons bezit is. Met vriendelijke groeten, Wilma en Fons Rensen.

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer en mevrouw Rensen, Uit uw bericht maak ik op dat u ontevreden bent met onze klachtenprocedure. Dit vind ik betreurenswaardig en derhalve bied ik hier mijn excuses voor aan. Ook zie ik dat de status van uw pakket is gewijzigd. Dit pakket is op 17 juli jongstleden retour gegaan naar uw zoon wegens een onjuist adres. Dit kan uiterlijk 12 weken duren en is niet te versnellen of tegen te houden. Derhalve wil ik u verzoeken deze termijn af te wachten. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door