Klacht: Pakket uit buitenland

Djolenne op 19 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket was aangemeld voor bezorging op 22-12-2023, dat werd vertraagd naar 23-12-2023. Die dag werd er ook niks bezorgd en toen de 24-12-2023 werd mijn pakket door postnl als retour aangemeld, dit is super asociaal om zonder enige reden retour te sturen alhoewel ik ineens als reden kreeg dat het adres er niet opstaat waar ik niks van geloof. Ik heb postnl benaderd en hun geven als antwoord dat er nooit een poging is gedaan tot bezorging het is niet meegegeven aan de bezorger maar gelijk lekker retour aangemeld naar schiedam postbus 7226 waar het dus al lag!!!!. Dus niet naar de afzender want dat kan ook niet het is een samengevoegd pakket van verschillende winkels, en hier gaat het fout in schiedam postbus 7226! Hun voegen pakketten samen en vergeten een adres erop te zetten. En ik kan fluiten naar mijn pakket en geld want track en trace van de bedrijven zelf geven aan dat mijn bestellingen bij het postkantoor lig en geen retour is gegaan. Ik wil het pakket zelfs zelf ophalen in schiedam maar dat is geen optie zeg postnl.. maar zelf met een oplossing komen doen ze niet echt Bedankt postnl wat een service. LS830246812NL

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn pakket willen ontvangen die lig gewoon in schiedam postbus 7226 3109AE en is nooit retour gegaan naar de afzender

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Djolenne