Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Omdat ik u telefonisch niet kan bereiken informeer ik u op deze wijze. In uw melding geeft u aan dat uw zending afkomstig uit het buitenland retour is gezonden nadat u de inklaringskosten heeft voldaan. Ik kan mij voorstellen dat dit een enorme teleurstelling voor u is zeker omdat de zending al sinds 30 oktober onderweg is. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan.
Uit mijn gegevens blijkt dat uw zending helaas op 30 december retour is gezonden naar de afzender. Helaas is mijn niet bekend wat de reden hiervoor is geweest. Deze staat wel fysiek op het pakket vermeld.
De afzender kan dan ook, mocht deze reden onterecht zijn, contact opnemen met de postorganisatie aldaar om de verzendkosten vergoed te krijgen. Uiteraard zal de deze postorganisatie dit dan claimen bij PostNL mocht de fout door ons zijn gemaakt.
Voor het retour ontvangen van de door u betaalde kosten wil ik vragen om via onze website een bezwaar te maken zodat alle gegevens bekend zijn en dit voor u in orde gemaakt kan worden. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice