Klacht: pakket staat al 1.5 week stil bij douane

Renata_2 op 23 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn pakket staat al 1.5 week stil bij douane en de track and trace beweegt niet.

Gewenste Oplossing:

als ik weet of alles in orde is en het pakket behandeld wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 23 juli 2021 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de tracking code van het betreffende pakket.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Renata_2

Heeft op 23 juli 2021 om 09:39 geantwoord

LZ944562667CN is de track and trace

Reactie van de melder van de klacht Renata_2

3 jaren geleden - LZ944562667CN dit is de track and trace

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw nieuwe reactie. Ik begrijp dat u een pakket uit China verwacht, maar dat u deze tot op heden nog niet heeft ontvangen. Namens PostNL excuses, ik vind het erg jammer dat wij uw verwachting niet hebben waargemaakt en kan mij indenken dat u hierover bezorgd bent. Daarom heb ik aan de hand van de verzendcode onze systemen geraadpleegd, maar helaas zijn er (nog) geen gegevens over dit pakket bij PostNL bekend. Ik wil u daarom vragen nog een aantal dagen geduld te hebben, want als een pakket nog onderweg is dan kan het even duren voordat wij het ontvangen. Mocht er over een paar dagen nog steeds niks bekend zijn, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan dan in eigen land navragen wat de status van de verzending is. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Renata_2