Klacht: Pakket spoorloos

op 15 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket van AliExpress besteld en zou volgens traceercode geleverd moeten zijn op 7112019, volgens de international tracking site, echter ligt er niets in de brievenbus, ook geen briefje dat het bij buren ligt.
Ik vraag mij af waar mijn pakketje zich bevindt…

Traceercode is; LF032398306SG

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden zodra ik weet wanneer mijn pakket geleverd wordt, gezien er aangegeven wordt dat het bezorgd is, terwijl dit niet zo is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 november 2019 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het adres waarnaar dit pakket is verzonden, een totaal ander adres dan het adres dat u meestuurt via de website van Klacht.nl. Dit doet mij vermoeden dat u waarschijnlijk de verkeerde track trace code hebt ontvangen van de afzender. Vanwege de privacy van deze geadresseerde, kan ik u deze adresgegevens niet geven. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie en een passende oplossing.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 november 2019 om 11:54 geantwoord

Als JULLIE kunnen zien waar MIJN pakket zich bevind, dan kunnen JULLIE er ook voor zorgen dat MIJN pakket op het juiste adres wordt afgeleverd!
Aangezien JULLIE verkeerd geleverd hebben en MIJN adres op het pakket staat..

Reactie van de melder van de klacht M.Schavemaker

1 maand geleden - Te beroerd om te helpen om mijn pakket op MiJn adres te laten bezorgen! Te beroerd om ook maar een vinger uit te steken! Ik ben MiJn pakket kwijt welke volgens jullie dus op een ander adres ligt, GA HEM HALEN DAN!!!!! Dat is mijn oplossing! Óf je geeft mij het adres en ik haal het zelf! Of desnoods een telefoonnummer! Óf je haalt mijn pakket zelf en retourneerd het aan mij!!!!Stelletje nixnutten

Alle klachten die gemeld zijn door M.Schavemaker