Klacht: Pakket spoorloos

op 15 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket van AliExpress besteld en zou volgens traceercode geleverd moeten zijn op 7112019, volgens de international tracking site, echter ligt er niets in de brievenbus, ook geen briefje dat het bij buren ligt.
Ik vraag mij af waar mijn pakketje zich bevindt…

Traceercode is; LF032398306SG

Ik ben tevreden zodra ik weet wanneer mijn pakket geleverd wordt, gezien er aangegeven wordt dat het bezorgd is, terwijl dit niet zo is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 november 2019 om 10:30 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Volgens mijn informatie is het adres waarnaar dit pakket is verzonden, een totaal ander adres dan het adres dat u meestuurt via de website van Klacht.nl. Dit doet mij vermoeden dat u waarschijnlijk de verkeerde track trace code hebt ontvangen van de afzender. Vanwege de privacy van deze geadresseerde, kan ik u deze adresgegevens niet geven. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie en een passende oplossing.

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 november 2019 om 11:54 geantwoord

Als JULLIE kunnen zien waar MIJN pakket zich bevind, dan kunnen JULLIE er ook voor zorgen dat MIJN pakket op het juiste adres wordt afgeleverd!
Aangezien JULLIE verkeerd geleverd hebben en MIJN adres op het pakket staat..

Reactie van de melder van de klacht M.Schavemaker

1 maand geleden - Te beroerd om te helpen om mijn pakket op MiJn adres te laten bezorgen! Te beroerd om ook maar een vinger uit te steken! Ik ben MiJn pakket kwijt welke volgens jullie dus op een ander adres ligt, GA HEM HALEN DAN!!!!! Dat is mijn oplossing! Óf je geeft mij het adres en ik haal het zelf! Of desnoods een telefoonnummer! Óf je haalt mijn pakket zelf en retourneerd het aan mij!!!!Stelletje nixnutten

Alle klachten die gemeld zijn door M.Schavemaker