Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw Jansen,
Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat uw pakket reeds retour is gestuurd naar de verzender zonder dat u de kans heeft gekregen om het op te halen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.
Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik op basis van uw adres naar het pakket gezocht. Er is geen pakket op uw adres aangeboden met een code die overeenkomt of lijkt op de code die is ingevuld op het briefje in uw brievenbus, ook is er geen zending vanaf een afhaallocatie retour gezonden. Ik zie wel een ander pakket op 29 mei die volgens mijn gegevens inmiddels in uw bezit is. Ik vermoed dat de situatie berust op een misverstand en ga er vanuit dat u uw zending inmiddels in uw bezit heeft. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/
Met vriendelijke groet,
PostNL