Klacht: Pakket op verkeerd adres bezorgd

B. Wolfs op 19 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakket van voordeeldrogisterij heb ik retour afzender gestuurd.
Op de bon staat het juiste retour adres.
Het pakket is wederom naar mij zelf teruggestuurd en zelfs bij de buren afgegeven.

Daarnaast is aangegeven bij het retourzenden dat het niet kosteloos kan, maar dat kan dus wel volgens voordeeldrogisterij.

Ik moet het pakket nu dus nogmaals retourneren naar voordeeldrogisterij. Dat kost mij dus twee keer €6,95.

Hoe krijg ik deze bedragen van PostNL retour?

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld retour van het twee keer op moeten sturen.

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Wanneer kan ik een reactie op mijn klacht ontvangen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Wolfs, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw retourzending terug naar uw adres is gestuurd in plaats van de afzender. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat u een zending van de voordeel drogisterij heeft ontvangen en deze heeft geretourneerd. Echter is het pakket niet retour gegaan maar weer naar uw adres gestuurd. Ik kan mij voorstellen dat dit als zeer vervelend wordt ervaren en bied hiervoor mijn oprechte excuses aan. Graag kijk ik met u mee naar de situatie en ontvang hier gaarne de 3S-code van het pakket voor. Aan de hand van de situatie kan ik u voorzien van een duidelijk antwoord. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hierbij de gevraagde 3S code. 3SKABA746058566

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Wolfs, Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat er tijdens het proces inderdaad iets fout is gegaan. Ik wil graag een onderzoek voor uw starten wegens het onterecht retour sturen van uw zending. Alvorens ontvang ik hiervoor graag uw IBAN, dit kan in een privébericht als reactie op dit bericht. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 juli 2018 om 16:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wolfs,

Bedankt voor uw IBAN-rekeningnummer. Om na te gaan waarom de zending onterecht retour is gestuurd, is nader onderzoek nodig. Daarom zal ik een melding doorzetten naar onze onderzoeksafdeling. Een collega neemt binnen vijf werkdagen contact met u op voor een statusupdate. Ik adviseer u de zending opnieuw te versturen, zodat de geadresseerde zo snel mogelijk beschikt over de zending. Hiervoor betaalt u opnieuw verzendkosten op het postkantoor. Wanneer blijkt dat de zending onterecht is teruggestuurd, is er een mogelijkheid op vergoeding van de verzendkosten.

Een ander punt waar ik u op wil wijzen is dat het IBAN-rekeningnummer op dit moment openbaar op deze website zichtbaar is. Wenst u dit niet, dan kunt u het beste uw laatste antwoord aan ons verwijderen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

B. Wolfs

Heeft op 19 juli 2018 om 16:52 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Waarom staat mijn IBAN nummer nu bij u op de site? Graag z.s.m. verwijderen.

Alle klachten die gemeld zijn door