Klacht: pakket nog steeds pending bij POSTNL

op 15 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3SKABA9425931-BE-2100 MIJN PAKKET IS AL SINDS 1904 PENDING. En jullie schijnen het niet meer te vinden volgens de telefonisten. de waarde van dit pakket is groot en ik zou graag een klacht willen indienen. Mijn verzender heeft ook al klacht ingediend maar we krijgen geen antwoord…. graag info en leverdatum van het pakket…

Gewenste Oplossing:

graag info en leverdatum van het pakket...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 mei 2019 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al sinds april wacht op uw pakket. Ik begrijp dat u graag wilt weten wanneer u het pakket kunt verwachten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik de status gecontroleerd. Ik zie dat de afzender reeds contact met ons heeft opgenomen en een onderzoek heeft laten opstarten. De afzender is onze klant en heeft betaald voor de verzending van het pakket. De afzender zal geïnformeerd worden over updates en de uitkomst van het onderzoek en kan u op de hoogte houden. Omdat u klant bent van de afzender en hem of haar heeft betaald voor uw aankoop en de verzending kan de afzender u helpen met een passende oplossing. Ik raad u aan voor meer informatie contact te houden met de afzender en hoop dat deze vervelende situatie snel zal worden opgelost.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door lesleyb