Klacht: Pakket niet vrijgegeven??

Willythewolf op 17 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket van een vriend van mij uit de usa is onderweg naar mij. Inmiddels op 3 januari heb ik de inklaringskosten betaald en het pakket zou tussen 4 en 6 dagen bij mij zijn. Echter, pakket is er nog niet en er komt geen leveringsdatum. Postnl gesproken en die kunnen niets voor mij doen. Terwijl ik via postnl al wel de inklaringskosten al betaald heb van 73 euro.

Gewenste Oplossing:

Achterhalen WAAR mijn pakket is en wanneer deze wordt uitgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 januari 2022 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is als u betaald heeft voor uw pakket uit het buitenland maar het niet direct heeft ontvangen. Volgens mijn informatie is het pakket inmiddels op uw adres afgeleverd. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Willythewolf