Klacht: pakket niet ontvangen

op 11 maart 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

ik heb gisteren wel een formulier in de bus gekregen van tnt post. Maar ik heb maar 1x horen aanbellen en toen ik eraan kwam zag ik niemand. Er staat verder op het formulier dat er de eerstvolgende werkdag opnieuw wordt aangeboden. Maar er staat niet aangevinkt op welk tijdstip en ook niet aangevinkt dat er geen tijdsindicatie mogelijk is. Verder staat er niet wie de chauffeur is en ook geen telefoonnummer. Zelfs geen barcode. Erg jammer. Ronduit bedroevend. Hopenlijk wordt het vandaag 11 maart wel bezorgd.

Gewenste oplossing

Dat voortaan formulieren volledig worden ingevuld en er ook bij wordt gezet hoe de chauffeur te bereiken is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 januari 2011 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een reactie naar de klant gestuurd met de vraag of het bericht nog verdere aandacht nodig heeft. Indien nodig kan de klant ons dat laten weten en zullen we alsnog actie ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door garuda7