Klacht: Pakket niet ontvangen post.nl zegt dat klacht opgelost is terwijl dit nu niet klopt

mevr Schaik op 12 januari 2024 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht ingediend omdat ik tot op heden mijn pakket niet ontvangen heb. Track en trace zegt bezorgd. Klacht ingediend op klachten.nl Post.nl neemt klacht in behandeling zegt dat het opgelost door te zeggen dat de pakketbezorgers hun best doen op paktten op tijd te bezorgen. Dat ik een klacht kan indienen op hun site. Diezelfde klantenservice zegt vervolgens dat ze niks voor je kunnen doen.

Ik heb 14 dec meteen contact opgenomen met de klantenservice toen ik mijn traceer status op bezorgd zag staan terwijl ik thuis was.

DUS NEE MIJN KLACHT IS NIET OPGELOST. AANGEZIEN DE BEZORGER MIJN PAKKET NIET HEEFT BEZORGD.

Gewenste Oplossing:

Melding maken bij mijn track en trace status dat mijn pakket niet geleverd is. Zodat de verkoper AliExpress ook weet dat mijn pakket kwijt is. Nu denkt AliExpress dat mijn pakket bezorgd omdat de track en trace niet klopt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht mevr Schaik

11 maanden geleden - Als antwoord op mijn vorige klacht krijg ook nog een mail van post.nl met onderstaande tekst: We hebben aan de verantwoordelijke afdeling laten weten wat er gebeurd is. De bezorger is op de situatie aangesproken. We gaan ervan uit dat het nu niet meer gebeurt. Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en onze contactopties. Met vriendelijke groet, Het team van PostNL Aangezien dit een geautomatiseerd standaard mail betreft geloof ik er niet in en al helemaal niet dat degene aangesproken is. Het is namelijk niet de eerste keer dat het mis gaat met mijn pakketjes toen zou degene ook aangesproken worden. Ik blijf maar klachten indienen. Dus hoe kunnen ze in vredesnaam zeggen dat ze ervan uit gaan dat het niet meer gaat gebeuren. Als het toch weer gebeurt. Nu is mijn pakket gewoon kwijt en toch heeft post.nl het lef om te zeggen dat het voor mij opgelost hebben. En nu nog iets aangezien ze zeggen dat de bezorger aangesproken is laat hem dan ook meteen aangegeven waar mijn pakket is gebleven want hij heeft niet bij mijn huis bezorgd.

Reactie van de melder van de klacht mevr Schaik

11 maanden geleden - post.nl zegt op hun website dat het voor de bezorger handig is om alle pakketten in een keer te scannen. Dat het je pakket dan later op de dag bezorgd wordt. En als dat niet het geval is moet je 2 dagen als het er nog niet is. Kan je contact opnemen met klantenservice die je vervolgens voor geen meter help. IS TOCH BIZAR DAT PAKKET BEZORGERS VAN TE VOREN PAKKETJES MOGEN SCANNEN DIE NOG BEZORGD MOETEN WORDEN. EN ALS HET DAN KWIJT RAAKT ZEGGEN ZE GEWOON DE TRACK EN TRACE ZEGT DAT HET BEZORGD IS. POST.NL JULLIE MOETEN JE SCHAMEN.

Reactie van de melder van de klacht mevr Schaik

11 maanden geleden - Ik moet nu voor mijn pakket betalen van AliExpress die ZOGENAAMD door de pakketbezorger is bezorgd. POST.NL NEEMT ZIJN VERANTWOORDELIJKHEID NIET, IK BEN MIJN GELD EN PAKKET KWIJT. Het is FRAUDE als pakketjes van te voren gescand mogen worden terwijl ze nog bezorgd moeten worden. En de klantenservice stelt ook geen reet voor, je wordt naar daar doorverwezen om vervolgens te horen dat ze niks voor je kunnen. Ik zal straks wel weer een berichtje krijgen dat de verantwoordelijke aangesproken. Wat heb ik hier aan. OPLOSSING VOOR MIJN PROBLEEM : Post.nl ik wil graag een bevestiging mail waarin staat dat mijn pakket kwijt is geraakt. Dat deze niet bezorgd is op mijn adres. Dan kan ik dit doorgeven aan AliExpress, zij accepteren namelijk geen screenshot van mijn chat bericht met de klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht mevr Schaik

11 maanden geleden - klachten.nl alsjeblieft jullie hulp bij deze klacht, post.nl vind het oke dat track en trace bezorg status krijg terwijl de pakket bezorger niet is geweest. Post.nl zegt dat de pakket bezorger om tijd te besparen pakketjes van te voren scant als zo’n pakket dan kwijt raak wat bij dus het geval is. Heb je als klant pech want post.nl laat je in de kou staan, ik moet nu 37,50 betalen voor een pakket dat ik niet ontvangen heb. Alieexpres zegt dat ik bij post.nl moet zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL

Reactie van de melder van de klacht mevr Schaik

11 maanden geleden - Klachten.nl zien jullie ook dat Post.nl niets aan het probleem doet. ZE LOSSEN NIKS OP. Dit bericht wordt standaard verzonden zonder dat ze daadwerkelijk helpen. Ik ben niet van plan om 37,50 te betalen voor een pakket die post.nl kwijt is geraakt. KLANTENSERVICE HELPT HELEMAAL NIET BIJ MIJN KLACHT PAKKET IS NIET BEZORGD. POST.NL MOET ZICH SCHAMEN. NOGMAALS ZOU IK GRAAG WILLEN DAT MIJN KLACHT SERIEUS DOOR HUN WORD OPGEPAKT OPLOSSING VOOR MIJN KLACHT: EEN BEVESTIGINGSMAIL DAT DE PAKKET BEZORGER MIJN PAKKET KWIJT IS GERAAKT. Klachten.nl hoop dat jullie bij hun kunnen aandringen om mijn probleem op te lossen

Reactie van de melder van de klacht mevr Schaik

11 maanden geleden - POST.NL ZEGT: Hallo, Bedankt voor je bericht. Elke dag doen onze post- en pakketbezorgers hun uiterste best om alle post en pakketten op tijd te bezorgen. Heb je vragen, wil je met ons in contact komen of wil je een klacht indienen? Op www.postnl.nl/klantenservice geven we antwoord op veelgestelde vragen en kom je met ons in contact. We staan voor je klaar. Tot snel! De klantenservice van PostNL VOLGENS DIT ANTWOORD MOET MIJN PAKKET DUS NOG GELEVERD WORDEN ZE GEVEN DUS TOE DAT MIJN PAKKET NIET BEZORGD. TRACK EN TRACE KLOPT VOOR GEEN METER PAKKET WORDT GESCAND MAAR NIET BEZORGD. OPLOSSING: Post.nl ik wacht nog steeds op een bevestigingsmail dat mijn pakket kwijt.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr Schaik