Mijn Klacht:
Ik heb een klacht ingediend omdat ik tot op heden mijn pakket niet ontvangen heb. Track en trace zegt bezorgd. Klacht ingediend op klachten.nl Post.nl neemt klacht in behandeling zegt dat het opgelost door te zeggen dat de pakketbezorgers hun best doen op paktten op tijd te bezorgen. Dat ik een klacht kan indienen op hun site. Diezelfde klantenservice zegt vervolgens dat ze niks voor je kunnen doen.
Ik heb 14 dec meteen contact opgenomen met de klantenservice toen ik mijn traceer status op bezorgd zag staan terwijl ik thuis was.
DUS NEE MIJN KLACHT IS NIET OPGELOST. AANGEZIEN DE BEZORGER MIJN PAKKET NIET HEEFT BEZORGD.
Gewenste Oplossing:
Melding maken bij mijn track en trace status dat mijn pakket niet geleverd is. Zodat de verkoper AliExpress ook weet dat mijn pakket kwijt is. Nu denkt AliExpress dat mijn pakket bezorgd omdat de track en trace niet klopt.