Klacht: Pakket niet ontvangen

op 08 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte Heermevrouw,

In september heb ik een portaflixx pocket projector- Shadow black EU Plug besteld. We zijn inmiddels al in november en ik heb nog steeds niks binnen gekregen.

De tracker zegt dat mijn pakket in Amsterdam international mail centre is. Terwijl de pakket naar Bunnemaheerd 93, 9737RL Groningen moet.

Nu is de vraag krijg ik mijn pakket nog?

Giovanni Entingh

Email; Djio@live.nl

Als ik mijn pakket heb ontvangen bij mijn adres.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 november 2019 om 08:09 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U kunt de status van uw pakket zelf in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult, dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt en aan uw adres is gekoppeld. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien.
Helaas kan ik u pakket nog niet traceren. Aangezien het al zo lang onderweg is, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De afzender is de opdrachtgever voor de verzending van het pakket en kan via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek laten instellen wanneer een pakket te lang onderweg is.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Suri910