Geboden Oplossing:
Geachte heer,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd dat ik aan de hand van de verzend code heb geprobeerd om te achterhalen waarom uw zending nog steeds geen afleverscan heeft, maar dit is mij helaas niet geluk. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Daarom heb ik u geadviseerd om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice