Klacht: pakket niet ontvangen

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou ik een pakket van Post NL krijgen. Post NL meldde mij ’s ochtends om negen uur al dat het pakket bij mij zou zijn afgeleverd. Echter, ik heb geen pakket ontvangen. De klantenservice zegt dat ze niets voor mij kunnen doen. ik wil mijn pakket, ik heb ervoor betaald.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik alsnog mijn pakket krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht rixt

2 maanden geleden - Inmiddels is mijn pakket terecht maar ik wil toch wel een klacht plaatsen over de totaal onprofessionele dienstverlening van PostNL. Het pakket is bij mijn buren afgeleverd, ondanks het feit dat mijn naam en adres met koeieletters op het pakket stonden. Er is mij hier niets over verteld. Mijn buren hebben het pakket aangenomen en opengemaakt. Toen bleek dat er ´slechts´ verhuisdozen in zaten hebben ze besloten om contact met mij op te nemen, 1 dag en veel stress van mijn kant later. Al die tijd heeft Post NL gezegd dat ze helaas niets voor mij konden doen. Met andere woorden, Post NL is dermate onbetrouwbaar dat ik iedereen aanraad nooit met hen in zee te gaan. Grote kans dat je je pakket nooit meer terug ziet en naar je geld kun je fluiten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw, Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending als bezorgd was aangegeven, maar dat u uw pakket niet had ontvangen. Het pakket bleek later bij uw buren te zijn bezorgd, terwijl u hier geen kennisgeving over hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en ik bied u dan ook mijn excuses aan voor het ontstane ongemak. Zou u mij in een reactie op dit bericht de track trace code willen sturen van het betreffende pakket, samen met uw postcode, huisnummer en telefoonnummer zodat ik de bezorger hier op kan laten aanspreken? Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht rixt

2 maanden geleden - De track en trace code is : 3 SOPK 68925 917. Huisnummer 133a , 7411 GL. Ik weet niet hoe publiek dit antwoord is, als niet publiek, wil ik ook nog wel mijn tel.nr. geven - maar dat hoeft niet iedereen te weten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juni 2018 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie Tot mijn spijt kan ik met de door u toegestuurde code geen zending vinden. Omdat het niet mogelijk is om via deze website gegevens privé te versturen raad ik u aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice via de contactopties op www.postnl.nlklantenservice De gegevens die u nu heeft gestuurd zijn publiekelijk. Ik kan me voorstellen dat u dit geen prettig idee vindt, wellicht kunt u de melding voor de zekerheid verwijderen of uw bericht aanpassen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door rixt