Klacht: Pakket niet ontvangen

Georgios Koutsios op 12 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben all 2 dagen aan het wachten voor mijn Pakket maar ik heb hem nog niet ontvangen.Utrecht en Eindhoven is niet zo een afstand voor een pakket!

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevrenden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 januari 2018 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koutsios,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u nog niet meer duidelijkheid over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de scans is het pakket op 30 december om 15.34 uur bij u bezorgd en is er getekend voor ontvangst, zodoende ga ik ervan uit dat het pakket inmiddels in uw bezit is. Mijn excuses voor de ontstane vertraging en dat u het pakket niet eerder in ontvangst heeft kunnen nemen.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door