Klacht: Pakket niet geleverd

op 09 september 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De track and trace zegt een hele dag Driver is en route, levering tussen 08 en21h30. Dus na een hele dag wachten – geen teken van leven van PostNL – geen verdere info.
In het buitenland (Antwerpen!) kan men ook geen alternatieve postpunt aanduiden.
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt met mijn levering.

Gewenste Oplossing:

Als de track and trace data juist zijn en er echt een levering is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 september 2019 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn dat uw pakket niet bij u bezorgd wordt. Daarom wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden. U kunt het beste contact opnemen met mijn Belgische collega's via www.postnl.becontact. Zij kunnen u hier beter mee helpen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.be.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ANNEN