Klacht: Pakket niet gekregen

Doggloc op 08 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vandaag een pakket ontvangen tussen 8u en 21u30 maar er is niemand komen opdagen maar ik heb hier wel heel de dag zitten wachten
Het pakket is wel al betaalt en het is een groot bedrag
Bestelnummer: 4244055280
Track & Trace nummer: 3SBQCG6918392

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 juni 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Renoult,

Bedankt voor uw reactie op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u de hele dag op uw pakket heeft gewacht en dat deze uiteindelijk niet meer bij u is aangeboden die dag. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

Ik hoop dat u dit pakket inmiddels heeft ontvangen. Mocht u hier toch nog vragen over hebben dan kunt u terecht bij mijn collega’s van PostNL België; http://postnl.be/be/pakketten/contact-opnemen-met-postnl

U heeft nu contact opgenomen met de Nederlandse klantenservice van PostNL en ik heb geen inzage in de bezorging bij jullie.

Met vriendelijke groet,
PostNL Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door