Klacht: Pakket niet bezorgd

ddhu op 20 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is niet bezorgd, maar in de app staat van wel. Er staat dat het in de brievenbus is bezorgd, maar het past niet eens door de brievenbus. PostNL heeft geen idee waar het is en neemt absoluut nul verantwoordelijkheid.

‘Daan’ de chatbot heeft mij geblokkeerd o.i.d. want ik kan niet eens een nieuwe case aanmaken nadat de vorige medewerker abrupt een einde had gemaakt aan het gesprek.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waar mijn pakket is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ddhu