Mijn Klacht:
Pakket niet aanwezig bij de afhaallocatie. Wil je bellen betaal je 1 euro per minuut. Schandalig.
Gewenste Oplossing:
Als ik het pakket binnenkrijg

Micheldeg op 04 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Pakket niet aanwezig bij de afhaallocatie. Wil je bellen betaal je 1 euro per minuut. Schandalig.
Als ik het pakket binnenkrijg
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen
Bericht van PostNL
6 jaren geleden - Geachte heer De Groot, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet aanwezig is op de website en dat u niet wilt bellen. Graag reageer ik op uw bericht. Ik zou graag met u mee willen kijken naar de zending. Zou ik daarvoor de track en trace code mogen ontvangen? Er zijn meer mogelijkheden om in contact met ons te komen. Dit kan via facebook, twitter, chat, telefoon of schrijven. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL
Reactie van de melder van de klacht
6 jaren geleden - 3SRETA6793993
Bericht van PostNL
6 jaren geleden - Geachte heer de Groot, Bedankt voor het sturen van uw track trace code. Ik zie dat er een bepaalde scan mist waardoor ik graag een onderzoek naar uw zending op wil starten. Zou u mij daarvoor nog een omschrijving willen sturen van de inhoud en de eventuele uiterlijke kenmerken? Met vriendelijke groet, PostNL
Reactie van de melder van de klacht
6 jaren geleden - Als het goed is dan zijn het 2 fliocovers voor mijn telefoon. Waarde 39.95
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 06 juli 2018 om 17:08 geantwoord
Geachte heer de Groot,
Hartelijk dank voor u reactie. Mijn excuses dat u die pakketje nog niet heeft, ik heb een onderzoek voor u opgestart zodat mijn collega's kunnen uitzoeken hoe dit precies zit. Binnen vijf werkdagen krijgt u een reactie van hen.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL